Jag är ingen shoppingmänniska

Publicerat: 2010-08-26 Kl: 23:20:48 | I kategori: Allmänt

Tänk att man nästan kan få feber o sedan frysa av att åka o shoppa. Nej kanske en släng av Jennys feber men nu känns det bättre. Kanske för att man kommit hem...
Nu är det bara att skruva ihop eländet. Vilken affärside´att först ska man gå runt o skriva upp vad man ska ha därefter leta vagnar och plocka ihop allt som står på olika ställen + att komma ihåg - gångjärn, handtag luckor, lådor etc.
Stå i lång kö ta sig till bilen o lasta allt igen o sedan hem. Flaket var fullt på Shevan.
Det ska ialla fall bli skönt´att slänga ut den gamla skiten. Tror att Camilla håller med som fixat mkt med ridklubbens aktiviteter.

Idag blev det ingen ridning men jag hann i allafall att ha Arro Bell på horsewalkern innan vi åkte och sedan hjäpte Johanna mig så han fick gå en sväng på em också.

Imorgon är det programridning som gäller på fm på em ska jag ha träning för Amanda o Maria.
Sovdags
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0