Em på Ekelund..

Publicerat: 2010-08-24 Kl: 15:03:22 | I kategori: Allmänt

Dagen började med privatlektion för Åsa på Lady Ash, gick riktigt bra och det var visst bara 3:e gången hon red henne.. Hon och dotterna Stella delar på "Lady".
Sen knoppning och fölmönstring, Melete var jätteduktig för att inte ha tränat ngt och slutresultatet vart 45poäng vilket gav klass I!!

Till lunch fick gymnasieklassen testa på ett nytt recept, ihopkokat i mitt huvud, spaghetti med köttfärsås som förutom köttfärsen innehöll curry, ärtor, böngroddar och cocosmjölk.
Sen dressyr  på Milleponken i ridhuset, mamma kollade, han var kalas fin efter en del diskussioner huruvida han skúlle gå framåt eller ej. Känns bra inför helgen förutom att jag gärna hade åkt iväg och ridit ngn annan stanns innan för lite miljöträning, men finns ingen tid för detta i veckan.

Nu ska jag plocka undan mellis efterbarnen som för övrigt för ett väldigt liv här :S sen ska jag hinna rida ut Rangun en sväng innan jag ska ha privatlektion för Nils-Arne kl.16'00

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0