Dagen i kort..

Publicerat: 2010-08-17 Kl: 23:24:19 | I kategori: Allmänt

halloj vad sent det blev vi var och hyrde en film "Green Zone" helt ok lite lång kanske..
Idag har jag iaf hunnit med en del känns det som! :) Fixade stallet på morgonen och sen privatlektion för Nils-Arne 11-12. Därefter ridning:
Herkules bockade (äntligen ;P) lite fast verkligen jättefin och speciellt galoppen är så himmla fin!
Leo kändes hemsk till en början men släppte till ganska snabbt ändå, hon har ju inte blivit riden på ett par dagar, så jag är verkligen nöjd med hennes pass. Det handlar mestadels om att hon ska gå fram ordentligt för skänkeln, idag fick hon också testa lite sidvärts i trav vilket inte verkar ngt större problem :)
Rangun fick också ett dressyrpass dessvärre valde jag att rida på träns av någon anledning och han blir inte alls lika fin :S men fick ändå till en del grejjer hyfsat bra och jag tycker ändå det är viktigt att rida dressyr på träns ibland ändå.
Mille hoppade syster på "höstens" första träning för Erik Berggren, Fia verkade mycket nöjd med honom :)
Tyvärr lyckades jag inte pricka in nån strålande bild plus att det ösregnade..
Amanda & Swarovski ivägen för fina Mille..
Litet skutt!

Imorrn kommer "Sadeldoktorn" Jimmy klockan nio och sen kommer Gunilla för tr'ning kl.10!

Natti
Kommentarer
Postat av: Emmy

fin häst, vad är det för ras på den?:)

2010-08-21 @ 15:10:44
URL: http://ponnyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0