Annorlunda dag

Publicerat: 2010-08-16 Kl: 22:18:06 | I kategori: Allmänt

Hejsan,

Idag åkte jag då till Jällsjö gård utanför Flen hos Helena Widell. Tog ju med mig Arro Bell också. Det blev helt plötsligt mkt stressat då jag blev pratande med Jenny som varit en vecka hos Liane och tränat o jobbat.
Man är ju rätt slut efter alla kurser så jag var duktigt trött sista biten innan vi var framme.
Så vi började med att fika i hennes fina ridhus. Oj vad fint - jag frös efteråt (isolerat). Därefter red vi tillsammans riktigt kul. Har inte ridt sedan tidigt i våras i så låg temperatur.....härligt.
Man får väl drömma o fantisera om ett isolerat.....inte värt att säga ngt till Jocke i alla fall.

Därefter så åt vi lunch och bestämde att vi skulle turas om o åka till varandra och rida o äta lunch. Mkt trevligt så det blev ju ett bra avslut med Svarten.
Har inte varit där på många år och det är en mkt fin anläggning. En tanke med allt och fina färger. Riktigt estetiskt och fint kök som de byggt upp till sin verksamhet. Dressyrkurser, Hundkurser o Jakt.
Man vill hem o bygga om.......

Idag började ju ridskolan igen tre nya elever i min första grupp. Kul!

Imorgon hoppas jag att Madde eller Sofia rastar min fina pålle. Ska ju till Jönköping på begravning över dagen.

Godnatt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0