Sunny day!

Publicerat: 2010-04-11 Kl: 15:58:52 | I kategori: Allmänt

Hejsan..


Då var man äntligen hemma igen, Anders kom också tillbaks ifrån sälen för en stund sen :D
Idag har pappa hjälpt mig med däckskifte på min lille bil, upptäckte också att oljan var slut.. Ooops! Det är visst inte så bra.. Tur att ja har min lilla far, klippte hans hår i fredags så nu ser han ut som en människa igen.. Hehe

Kom ut till stallet kvart över 8 imorse, kan inte sova länge på morgnarna, och började med en skogspromenad med Mille... "Unghästrundan" vart det och han verkade tycka det var mysigt var inte så farligt blött i skogen faktiskt.. Skönt att gå en stund direkt på morgonen, ca 25min var vi ute. Sen fångade jag in mitt lilla vilddjur Rangun i hagen, borstade bort leran han hunnit rulla sig i och sen tömkörde jag honom i ridhuset i 40min..

I helgen är det många Mariefreds ekipage som varit ute på tävingsbanorna.. Vet inte så mycket om hur det gått för alla om det blivit några rosetter osv.. men såg ut som en blågul rosett i bilen som jag mötte på hemvägen, Angelica Porsin som varit o hoppat med vår ridskolehäst Kalypso.. som vi också fött upp själva!


Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0