Duktiga ponnytjejer!

Publicerat: 2010-04-18 Kl: 15:57:53 | I kategori: Allmänt

Såg just på ridsports hemsida att det Svenska ponnyhopplaget kom 2:a i Fontainebleau i Frankrike igår! Är inte speciellt insatt i ponnyhoppning.. men anledningen till att jag berättar om det är ju såklart att min bästa vän Christina är med därnere då hon jobbar hos en familj i Skåne där båda barnen tävlar på landslagsnivå :D
Så igår var det dottern Alma Björklund som red på ponnyn Some man for some man.. Helgen innan var de i Moorsele i Belgien och tävlade så nu ska de åka hem till Sverige igen! Jippi säger jag har saknat Christina vi snackar ju i tel varje dag annars..
Har planer på att i sommar åka ner några dagar och hälsa på henne på slottet, de bor i ett slott JA! Var där i slutet av maj en helg förra året..

Hittade en bild på nätet, vet inte vart jag har bilderna sen jag var där.. Denna bild ser dock ut att vara tagen för länge sen.. Gyllebo slott :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0