Trött..

Publicerat: 2009-10-21 Kl: 13:56:02 | I kategori: Allmänt

Halloj!
Har lunchrast nu.. E fortfarande trött o seg :S Trodde att jag hade slarvat bort kameran har letat både på mitt rum o i stallet efter den utan resultat.. men hittade den nyss den hängde i datorsladden vid köksbordet.. hur den nu har hamnat där :S
Har  ridit Jamie på fm han var fin men vart ett ganska långt pass för han hade extremt mycket energi idag och tramsade en del i början..
Licutos ska jag bara longera idag tänkte jag.. han har varit så duktig nu i två dar. Får se om Sabine kommit tillbaka när jag kommer ut igen, ho har en förmåga att försvinna o ingen vet vart hon är eller när hon kommer tillbaks.

Varmt idag också lite molnigt men solen skinner ändå :P

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0