Trött

Publicerat: 2009-10-28 Kl: 19:25:53 | I kategori: Allmänt

Go' kväll!

Nu är jag väldigt trött :S  orkar nog inte skriva om allt jag skrev innan som försvann.. Skrittade Day på morgonen samt red Lili och longerade några hästar..
Efter lunch red jag först Amon uthomhus!! Härligt men det har varit väldigt varmt här idag, kunde ha ridit i t-shirt.. Strålande sol ifrån klarblå himmel hela dagen :)
Sen red jag Daisy som idag var lite tjurskallig igen.. typiskt hon som blivit så fin. efter det var det Jamies tur och Sabine red Freddy samtidigt, han var iaf fin idag :) och Sabine red honom en stund efter att jag ridit och tyckte att han blivit mkt bättre..
Licutos kom aldrig hem idag för fuxen som skulle lämnats igår gick inte igenom besiktningen så den är tillbaks och kmr vara här ngn vecka till.. Lili har inte heller åkt o vet inte när hon ska åka heller.. Hon var fin idag när jag red henne :D

Stackars Elin har åkt iväg på tävling o kommer inte tillbaks förns på söndag :( Johannes ska tävla o de har tre hästar med sig..

Christina är på väg till Moorsele i Belgien, de ska på hopptävling där. Så jag håller på att kolla upp hur lång tid det kan ta att åka dit :P Vore kul o träffa henne, vi ses ju inte så många gånger om året efter som hon bor så långt bort.. Så i såna fall kanske jag åker dit på söndag :)

Imorgon blir det till att gå upp tidigt också.. kommer kunder som ska titta på Freddy kvart över åtta, konstig tid. Så jag tänkte försöka vara ute i stallet vid kvart i åtta.

Det var nog allt som hänt här idag.. :)

Trevlig kväll!
Kommentarer
Postat av: Ann

Inte skrivit idag? Trött? slå mig en signal

Kram

2009-10-29 @ 20:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0