Seg start på ny vecka..

Publicerat: 2009-10-19 Kl: 13:52:48 | I kategori: Allmänt

Helloj!

Har just ätit lunch, potatis med köttfärsfyllda paprikor och jättegod sås. Sen åt ja o Elin upp det sista av det som Janas mamma kom och lämnade igår.. lite sötsaker. Har varit lite segt på förmiddan puttsat av alla träns efter igår och borstat  Hamlet, Larogno och Rosi.. Sen började jag med att longera Licutos för att jag skulle rida men då kom det kunder så jag fick ställa in honom igen, men det var nog bra för honom att bli longerad en gång extra innan jag ska rida eftersom han vilade igår. Så fick jag lite snabbt fixa Anton för att släppa honom i ridhuset o efter det byta till sadel och så fick Felix rida.. Sen gick jag på lunch.

Ska börja med Licutos nu efter lunch så får vi se om jag hinner rida någon mer innan Sabine kommer..
ska väl iaf rida både Jamie och Daisy idag..

Bye..
Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!:)

Hästar, hästar, hästar:)

Hoppas du har det bra iallafall!! Klart jag vill fira nyår med dig hjärtat! Ska bli kul, tiden går fort:) Kramar

2009-10-19 @ 20:07:15
URL: http://annasbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0