onsdag Ekelund

Publicerat: 2009-10-28 Kl: 16:12:01 | I kategori: Allmänt

Hejsan
Hoppningen igår gick riktigt bra för mig o Jolita, kul då har jag en häst till att hoppa på. Även Millet gick bra med Sofia - en riktigt fin häst det där. Idag har det varit skritt runt sjön med Arro Bell o Millet. Sophia kom bakom på cykel och Millet blev riktigt rädd så jag kan förstå att förra ägarna tyckte han var otäck att rida ut på. Men inget mer hände och Sofia tyckte att det inte var ngt att hänga upp sig på. Rätt inställning.
Har haft två privatlektioner på fm tog sedan ledigt och har ätit lunch med min kära svärmor och shoppat träningskläder............nu så ska här trimmas.
Tyvärr blir det ingen träning med Gunilla imorgon så vi får träna själva :(
Nu är det dags för kvällslektionerna hoppas det kommer lite fler elever än de andra dagarna. Eftersom det är höstlov så är många bortresta i måndags hade jag två elever i en grupp. I och för sig bra för dem och bra red de också men ändå.

Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0