Mätt!

Publicerat: 2009-10-06 Kl: 14:09:55 | I kategori: Allmänt

Hej!

Är föör mätt nu.. :S Först god lunch med fruktyoghurt som efterätt o sen ett par chokladbitar på det :p
Herr Rueben fyller 75 idag så det var redan uppställt typ 4st jättetårtor i huset som är till ikväll och Sabines mamma höll på med sockerkakor.. Så sockerintaget lär vara på topp hela kvällen..
Kunderna till Day tyckte mycket om henne och Sabine fick sitta och prata med dem i typ 2h innan de åkte..
Har longerat Freddy och ridit Liquido innan lunch han var jättefin och jag är lite kär i honom tror jag.. men han är j väldigt grön, hoppas nästan att de som är intresserade av honom ångrar sig så jag kan ta med honom hem han är så liten o härlig!

Ska prata med Sabine om vilket datum jag ska åka senare idag eftersom jag insåg när jag kollade lite i förrgår att det är väldigt mycket billigare att boka långt i förväg.. :)
Och hon verkade vilja att jag stannar till mitten av november men jag har ju redan lovat Anders att jag inte skulle vara borta längre än sex veckor.. Så vi får se..

Stackars Toon, beridare ifrån Belgien, sitter här bredvid vid köksbordet och kjedejeröker o pluggar till beridare. De hade ringt fru Rueben igår från skolan och frågat efter hans papper och hon sa att han skulle lämna allt imorgon så han har hur mkt som helst att göra :S

Jaha nu ska jag snart ut och rida Daisy och hjälpa Sabine med resten av hästarna hon har kvar att rida!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0