Kväller..

Publicerat: 2009-10-13 Kl: 20:56:21 | I kategori: Allmänt

Hej hej!

Nu är jag ganska trött har just kommit in från stallet efter att kunderna åkt.. skönt.. nu ska vi åka och handla lite mat o annat gott! :D
Han som var och tittade på flera hästar tidigare var en mycket speciell man och väldigt trevlig.. hehe Det gick iaf hyfsat att visa hästarna..
Red sen Jamie som var jättefin och Sabine var jättenöjd över hur fin han var.. Tycker att jag passar honom så bra :P o han e jättefin superfin trav och galopp, skritten är dock inte så bra men tror att den kan bli mycket bättre när man fått lägga lite jobb på den..

Hinner inte skriva så mycket mer nu måste vi åka!

Ha det kalas!
Kommentarer
Postat av: Rose Larsson

Hej!

Kul att läsa att du har det bra och se foton på anläggning och hästar. Det verkar vara ett fint och jättebra ställe du kommit till, skönt att du trivs. På lördag ska jag vara med på hopptävling med middag, jag ska rida Nisse, hoppade honom första gången i lördags.

Vi saknar dig i stallet.

Ha det bra!

Rose

2009-10-14 @ 11:09:05
Postat av: Christina

madde!! shiit vad mycket ni har hela tiden! det hade varit sjukt roligt att komma ner ;) men nej nej....tiden räcker intetill!! haha

2009-10-14 @ 13:33:59
URL: http://www.nogg.se/crafoord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0