Härligt!

Publicerat: 2009-10-31 Kl: 13:19:32 | I kategori: Allmänt

Tjo!

Lördag och såå fint väder!! Helt underbart känns nästan som sommar :P På morgonen har jag fixat en del i stallet borstat och knoppat Rosi så nu har jag Freddy kvar, han förstör dem om man ställer in honom i boxen när han är knoppad.. :S
Longerade bara Licotus för han var tjockare i benet samt lite halt i början, han har fått ett sår precis under höger has..
Daisy hade jag tänkt longera o sen bara jogga lite men hon var sämre idag så det vart bara longering och hon har de senaste dagarna blivit helvild när jag ska leda henne tillbaks till stallet, ögonen bara snurrar o hon blir hel stressad vet inte varför :S

Igår hade vi iaf väldigt trevligt även om det tog vääldigt lång tid innan maten kom :( Vart ganska sent jag o Jana gick o la oss sist vid 12 nångång.. Men vaknade före larmet imorse ändå :D

En av tjejerna i stallet hade bakat brownies idag SÅ goda!! :D
Ska väl snart kila ut igen vet inte riktigt när kunderna kommer för jag har inte träffat Sabine idag men igår pratade hon om 1-2 nångång o de e ju typ nu :S

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0