God morgon

Publicerat: 2009-10-21 Kl: 08:44:42 | I kategori: Allmänt

Idag är jag trött :S vart ganska sent även igår, får bli skärpning på de.. ikväll ska jag lägga mig tidigt.
Har iaf just avnjutit en god frukost o ska snart byta kläder o kila ut till pållarna.
Ser ut som att det är lite kallt ute idag :S
Christina verkade iaf gilla mina förslag till nyår! Så vi ska göra lite justeringar i inbjudan och sen bestämma vilken maträtt som är smidigast att göra till många personer.. Tänkte ju förbereda innan så vi inte behöver stå o laga mat när allt folk kommit.. Då vill man ju umgås! Så jag ska ringa henne senare vid tillfälle :D

Starckars min älskling han verkar ganska deppad för att jag inte är hemma :( men idag är det bara tre veckor kvar sen e jag hemma igen! Saknar honom och alla andra därhemma..

Bye..
Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!:) Klart vi saknar dig!!!

2009-10-21 @ 19:30:59
URL: http://annasbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0