Choklad!

Publicerat: 2009-10-08 Kl: 20:23:03 | I kategori: Allmänt

Halloj!

Har just kommit in från stallet vart lite senare idag för vi hade kunder som skulle komma kl. 7 så jag fick visa en häst jag aldrig suttit på tidigare :P men det gick bra den var fin, 6år tror vi att den är. Påminde ngt om Helios fast mkt mjukare :P

Liquoido var lite springig idag, inte lika fin som igår, och Elin försökte ta lite bilder men det var typ en bra av 20 så jag lägger in den också.
Ganska roliga människor här iaf.. Har fått ett smeknamn av Johannes idag James är nya Madde för att jag hade beige/vita ridhandskar, var tvungen att köpa nya innan jag åkte och då var den färgen de enda som fanns i min storlek. Toon trodde först att det var mina städhandskar jag hade ute :P för de har visst samma färg.
Kul att man kan roa någon iaf :P

Har ridit Freddy igen, Sabine hjälpte mig, vart några bustrick ifrån honom men i övrigt gick det ok.. Sabine kallar honom för Fireboll.. hehe kan nog stämma lite.. Var också typ 8-9 hästar därinne så det var ganska rörigt :S
Toon har försett oss med choklad på em/kvällen.. så imorrn ska ja o Elin Köpa sån cholkad Lindt med hela hasselnötter :D MUMS!!

Nu ska vi käka lite kvällsmat för min del blir det rester från igår.. råkade göra lite för mycket.
Imorrn ska jag börja lite senare  tydligen.. men jag tycker ju redan att jag sover länge så jag får väl gå upp och städa elelr nått..

Natti!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0