äntligen

Publicerat: 2009-10-29 Kl: 20:42:29 | I kategori: Allmänt

Hejsan..

Imorse var det för stressigt och tidigt för att skriva o på lunchen vart de inget av..  Slutade tidigt idag kvart i sex.. men när jag kom in så var internet borta, antog att Toon hade lämnat kvar det på sitt rum.. Och så var det också nu har han kommit in o jag har snott det!
Hade först inte tänkt o skriva alls eftersom internet var borta o jag är sjukt trött o på lite dåligt humör.. :S
Dagen har iaf varit ganska lugn.. kunden som kom i morse har tydligen blivit vunnit Belgiska mästerskapen 3ggr o om jag förstod Toon rätt så letade de häst till någons dotter.. så de tittade på Freddy o två andra hästar..
Lili åkte igår kväll.. Red Jamie innan lunch han blir bara bättre och bättre.. Daisy mådde inte så bra i kroppen idag så hon fick vara.. hon har ju så mycket bakben när hon går så hon får nog ganska ordentlig tränngsverk stackarn.. hon har ju inte så mycket muskler ännu.
Efter lunch, som jag åt tillsammans med Toon o sen varsin chokladgriffel som Sabine köpt, så red jag hans häst och det kändes verkligen katastrof dåligt! :( Fick honom inte att gå fram ordentligt o bytena vart inge bra elle inte alls.. :( trist men Sabine ska hjälpa mig med honom imorrn..
Imorrn ska också Licutos komma tillbaks han lär ju vara helvild efter en veckas vila.. :P
Sen har jag borstat de flesta hästarna ordentligt på em samt puttsat en del, och Larongo har fått gå i skritten.. Efter det så gjorde jag iordning Day och Rosi till Sabine innan jag slutade..

Hade tänkt ta en promenad in till affären, tar kanske 15min, för jag glömde köpa musli i förrgår men de vart aldrig så o nu orkar jag inte lyfta mig från soffan mer än att släpa mig till sängen om en stund..
men behöver nog skaka täket för Pokie hade släpat upp sin gosedjursälg där och den har hon släpat runt på utomhus :S

Sov så gott allesammans.. det ska iaf jag göra!

Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0