Vill sova..

Publicerat: 2009-11-02 Kl: 08:41:46 | I kategori: Allmänt

God morgon..

Usch vad trött jag var när klockan ringde... :S Inte så konstigt kanske eftersom jag vaknade ganska tidigt igår även fast jag gått o lagt mig så sent.. Sen så köpte vi lite filmer igår o vi började med att titta på The house bunny med Anna Faris, älskar den så gullig o man behöver inte tänka :P hehe.. men när vi var färdiga med den så ville de andra se en film till o så vart det - Seven pounds är helt klart en av de absolut bästa filmerna jag vet o de andra hade inte sett den innan.. Elin var  helt rödgråten när filmen var slut även Toon grät o kanske lite jag också :) Jag var o såg den på bio när den kom ut..
Så klockan han ju bli ganska mycket innan jag kom i säng även igår.. Får bli till att sova tidigt ikväll istället..

Nu måste jag göra mig iordning för att gå ut i stallet.. Kommer kunder senare också..

Hoppas ni alla får en bra start på ny vecka :D

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0