Hej

Publicerat: 2009-12-08 Kl: 22:13:09 | I kategori: Allmänt

Hejsan!

Blir ett snabbt inlägg innan det är sovdags.. sjukt trött!! Fick ont i huvudet efter lunch men det släppte när jag kom hem förut :)
På morgonen mockade jag o så longerade Fia Demeter o sen hängde jag på henne för första gången.. Gick kalasbra!! Kmr att bli en fin häst tror jag.. Red Rangun efter lucnh, idag fick han ha de rosa bootsen och lindorna igen; superqute!! Han fick oxå ha kandar fungerade bra han har bara haft det två ggr förut..
Hoppade sen Svarten i första gruppen för Erik o de gick ganska bra..

Har fått mail från Asos, jag skickade ju tillbaks den röda klänningen för att byta stl, men den är slutsåld!!!!!!!!!!! Klokodiltårar!! Skulle ju ha den på julbordet på fre!! Men har pratat med min käre vän och räddare Tess, hon har en röd superfin sidenklänning som jag ska få låna istället!! Tusen tack!!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0