Demeter is the new superstar?!

Publicerat: 2009-12-10 Kl: 18:25:47 | I kategori: Allmänt

Halloj!!

Som vanligt en välfylld dag på Ekelund.. Lyckades försova mig imorse igen, dock int så farligt länge men ändå hela dagen blir rubbad :S
Jag o Fia började med Demeter i morse gick jättebra jag skrittade ett par varv på henne med Fia bredvid förstås men Demeter är lugn som en gammal ko så det känns bra :P Hon rör sig ju väldigt bra så man får hoppas på att hon kan bli en riktigt fin pålle..

Sen red jag Rangun och idag vart det med träns eftersom jag nu ridit med kandaret i två dagar men tror jag kmr att hålla mig mest till kandaret i fortsättningen.. Han är tillräckligt stark för att gå med det nu. Sen vart det lunch o efter det fick Svarten ett ganska lätt dressyrpass, han vart dock ganska svettig ändå med sin björnpäls..

På em har jag sen tagit hand om barn och skitiga ponnys, Nejlika fick en dusch när hon kom in så imorrn får hon börja ha täcke på sig ute.. Går inte att hon kommer in med lerinpackning var och varannan dag :S

Ikväll blir det grönt kort kurs igen näst sista innan jul, håller på och förbereder lite papper och frågor till dem nu.

Här kommer lite bilder ifrån Globen förra helgen.. Sofie & Rebecca..

Elise & Sabina klappar händer och tjhoar.. Hade tinitus inna halva föreställningen var över :P

 

Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0