Träna -så kul....

Publicerat: 2017-05-31 Kl: 22:33:48 | I kategori: Allmänt

Det har ju tyvärr inte blivit så mycket träning av olika anledningar. Så vi har mest fått hjälpa varandra. Svårt med tider när man själv har så mycket lektioner och träningar.
Idag fick vi möjlighet att träna på Brolöten för Jeanna Högberg som kom dit till Emelie. Så kul och bra hjälp fick jag med Demeter.
Madde råkade ut för värsta ovädret för i år. Vi red nämligen ute då de håller på att byta underlag i sitt ridhus. Slutade med att jag satt med Jeanna i hennes bil medan Madde red i hagel och ösregn..
Fin blev Samoa i alla fall.
Nästa vecka blir det nog ännu mera träning.
Hann hem 10 min innan mina lektioner idag så lite stressigt blev det allt.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0