Värd det bästa!

Publicerat: 2017-03-15 Kl: 21:38:59 | I kategori: Allmänt

Horse power - pure love
 
Fia & Kolibri, tycker den här bilden är så fin. Vi behöver ju sätta fart att dekorera väggarna i vår fantastiska sadelkammare - ska nog beställa en canvastavla med den här bilden. Så fint med svart/vitt också.
 
Idag fick jag åka själv och träna med min stora pålle för Emelie - gick fint, basicjobb idag på fyrkanten med att variera galoppen. Attans vad vi är bekväma båda två :S 
Men det ska minsann bli bättre - grejerna vill jag påstå vi kan rätt hyfsat stabilt, nu ska vår lägsta nivå höjas och mer precision i allt.
 
I detta arbete har vi nu även vidgat träningsmetoderna och han var förra veckan på Equirehab hos Jörgen och Monika. Monika är vår Equiterapeut sedan många många år så det känns väldigt tryggt och bra, Jörgen är väldigt kunnig med denna typ av träning med vattenband och han tyckte Mille var en bra häst att jobba med och såg stor utvecklingspotensial. 
Så idag när jag åkte hem ifrån Emelie så svängde jag in och droppade av Mille där igen för ytterligare några dagar. När han kommer hem igen nästa vecka blir det sedan till att spänna bågen inför årsdebuten på Strömsholm om drygt 2 veckor. Är anmäld PSG (dock fortfarande reserv men räknar med att komma med)  samt "Ettan", är ettan-küren samma dag och har lite svårt att bestäma vilken klass jag ska rida.. 
 
Mamma hjälpte mig med den svarta stjärnan imorse - SÅ fin tjej :D Hoppas hon kan bli en riktig super-star!
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0