Lyx att strunta i måsten.....

Publicerat: 2017-02-16 Kl: 22:09:54 | I kategori: Allmänt

Åh lektionsfri kväll!
Jag hade tänkt storstäda planera byggen och kommande aktiviteter.
.....
Efter arbetsdagens slut så fick jag njuta av lite islandshäst ridning. Hade lektion för Johanna som även hade med sig Emma och en islänning som hon undervisade i ridhuset.
De skulle tydligen snart ut och tävla och har själva bara 40 meters ridhus.
Nu fick jag se tölt och pass och vilken fart!
Samtidigt konstaterade jag att det är samma ridning som vi gör oavsett om vi rider halvblod , ponny eller islänning.
Häftigt!
 
Efter detta så var det först hundpromenad och årets första stopp hos grannen.....inte vilken granne som helst utan där kan man bara vara och blir bjuden på det mesta. Idag bacon och falska kroppkakor...med tillbehör.
 
Hem och pyssla  med dator och mail men sedan var det dags för min lilla hobby/passion som gör att man får en bra distans till hästlivet. (Min fina gitarr)
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0