Händelserik dag igen.......

Publicerat: 2017-02-11 Kl: 22:55:30 | I kategori: Allmänt

Idag har jag haft fullt schema.....upp tidigt iväg till Kungsörstorp där jag skulle hjälpa till med Tävlingskonferensen i Sörmland och Västmanland.
Då en hoppat  av som skulle hålla i ämnet Effektiva tävlingar fick jag rycka in och berätta om våra tävlingar i MRK och hur vi lyckas med dessa.
Efteråt så var det bara att köra snabbt hem för att ta emot en hoppkurs.
Jag har verkligen så roligt jobb men det blir många timmar. Har nyss kommit in efter middagen. Ny dag och nya pass imorgon. Sofia ska tävla och Madde ska döma i Eskilstuna så jag blir själv med kursen.
Kul ska det bli!
Verkligen kul med hoppträningar och även nya kunder!
Nu är det sovdags.
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0