Tillbaka igen....

Publicerat: 2017-08-16 Kl: 22:04:28 | I kategori: Allmänt

Träffade en mycket kär gammal vän från förr igår och fick lite skäll över att jag skriver så lite i bloggen så det är bara på det igen.....
Idag rullade bilen till Flen för möte med TK i distriktet. Så där gick en förmiddag men vi var effektiva och fick mycket gjort.
Denna vecka har vi vegetarisk vecka en egen kock testar olika vegetariska rätter på köttätande familjen Holmqvist. Där missade Madde något idag!
Supergott!
Hann ändå rida mina pållar på eftermiddagen nöjd satte jag fart för att måla när telefonen ringde du kommer väl ihåg att tidningen skulle komma?
Nej det hade jag förträngt så det var bara att byta om för att träffa reportern från Strängnästidning som har en reportage serie i sommar där de kastar en pil på olika platser de åker och har reportage vid.
Blir spännande att se hur det blev.
Lektionsvalackarna fick idag gå ut på stora vallen - oj vad mätta de var på eftermiddagen så ett raskt beslut blev att Jake, Kirre och Marko får gå i en annan hage annars kommer de rulla fram.
Antar att Jakes matte Charlotte inte blir så glad om hon kommer ner och ser att han rullar fram.
Imorgon är Madde på plats igen så då är vi fulltaliga.
 
Ann
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0