Inte lat.......

Publicerat: 2017-08-14 Kl: 22:17:39 | I kategori: Allmänt

Om någon nu saknat blogginlägg med info om vår verksamhet så ska jag nu (hoppas de andra också hjälper till) försöka med en kraftig uppryckning.
 
Till mitt försvar så kan jag säga att tiden har inte funnits och ska man skriva så behöver man lite tid.
 
Jag har i princip jobbat hela sommaren och ser fram emot några dagars ledighet nästa vecka då det är dags för EM i Göteborg!
Men allra mest går tankarna till en lugn och fridfull ö i Thailand som jag brukar drömma om.
 
Vi har med andra ord varit väldigt flitiga under sommaren. Vårt fantastiska nya boende är i princip helt färdigt det är trappen till övervåningen som ska spacklas och målas samt lackas.
Det är så fint men oj vad jag har målat denna sommaren.
Vårt lilla hus som totalrenoverats är också klart.
Baksidan av ridhuset är nymålat och vi håller på med resten det gör så stor skillnad med lite rödfärg eller lite och lite så många hinkar som redan gått åt......
 
Alla ridläger är avklarade och vi har haft fullt på lägren kan man säga och det har varit väldigt kul speciellt sista lägret där jag fick de barn/ungdomar som ridit minst och det var länge sedan. Blev sugen på att ha fler gånger.
 
Idag så har då ridskolan dragit igång.
En hel del nyheter:
Ny grupp för daglediga har startat på måndagar 11.00-12.00
Ny barngrupp har startat även den på måndagar.
Planen är även att starta en ny grupp för vuxna som vill börja rida även den då på måndagkvällar.
 
Vi har stort tryck på barn som vill börja på vår ridskola så den kommer vi lägga på söndagar.
 
Dagen har i övrigt innehållit energigivande ridpass. Började med fina gula som fick ett dressyrpass på ridbanan. Därefter var det dags för hoppning med min vackra fux Demeter oj vad det gick bra. Alltid roligt med inspirerande sällskap hoppade med Sofia och Amanda G som var här med tre hästar och hoppade.
Tänk att det är så kul med hoppning och det lutar åt tävlings start på Demeter.....
På fredag kommer Erik hit så då är det hoppning igen!
 
Imorgon är vi en man (kvinna) kort då Madde börjar sin utbildning på Strömsholm då hon nu även ska gå SRL II.
 
Ska även se till att fixa lite nya bilder på allt som hänt här.
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0