Sjuk igen.....

Publicerat: 2017-04-17 Kl: 11:50:26 | I kategori: Allmänt

Eller rättare sagt fortfarande men värre.
Sitter i soffan har i alla fall orkat ta fram datorn som väl är det jag tar bort först. Men livet rullar på här på ridskolan.
Ett stort grattis till Sofia som knep en fin placering igår på Strömsholm. Sofia red Pommes i 1.20 och var dubbel nolla. Heja!!!!
I fredags så var jag och Madde i Enskede och tävlade våra fuxar. Jag red MSVB:4 och var hyfsat nöjd men insåg att jag nog kunnat hyfsa till siffrorna om jag haft kvar samma känsla som på framridningen men hon skötte sig bra på banan. Surt att vara första utanför placering bara....
Maddes ritt såg bra ut inga missar där heller men väldigt ojämna domarsiffror. Rätt stor skillnad på 66 % och 61 %......så inga placeringar för oss.
Men nu är påsken snart över och förhoppningsvis blir det varmare....längtar efter sommaren.
 
I övrigt är det ju många bollar i luften as usual.....
Vi tre ridklubbar i Strängnäs har ju skapat en allians för att gemensamt driva ridsports frågorna i kommunen.
Ryttaralliansen i Strängnäs vi finns också på facebook så gå in och gilla oss!
Det måste ju vara svårt att misslyckas med detta då i stort sett saknar stöd alls och hur länge till kommer man att låta detta fortgå?
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0