Dagen före tävlingsdagen

Publicerat: 2016-02-26 Kl: 21:31:21 | I kategori: Allmänt

Blandad dag idag. Melete var fin många bra byten. Demeter var sämsta passet på länge men om jag ska vara ärlig så kan det ju inte varje dag bli bättre och bättre.
Annas kommentar som dansat så mycket sa att genrepet ska inte vara bra. Så jag känner mig taggad ändå.
Tänkte fel lät henne vila igår och i förrgår så hoppade jag på tränsbett och hon blev lite stark.
När hästen blir stark så blir ju ryttaren också stark tyvärr.
Helios däremot var en stjärna idag.
Avslutat dagen med en riktig människa!
Jag har ett talesätt om bra människor och det är "en riktig människa" vilket för mig betyder att man är så som man ska vara.....ärlig, vänlig, pålitlig, öppen, rak helt enkelt någon man kan lita på.
Har alltså varit hos Tan och klippt mig. Han jobbade över för min skull så att mitt jobbschema funkade trots att det var fredagskväll. Inte stressad utan pratade lika mycket som han klipper.
Vi hinner gå igenom mycket varje gång jag klipper mig för det tar minst en timme. Har lärt mig mycket om allt- han kommer från Vietnamn och jag känner mig sjukt sugen på att åka dit.
Dessutom skulle jag fixa med mig mat så han ringde och beställde åt mig under tiden så att maten var färdig när jag var klar.
Jocke sa att han ville inte ha sushi - Tan sa då fixar jag sushi som han gillar....
När ´han klippt färdigt så hade hans kassa stängt ner så det gick inte att betala klippningen så det får jag göra nästa gång......
Jocke gillade sushin.
Snacka om service!
Ha en bra fredagskväll
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0