Mycket bilkörning idag.

Publicerat: 2016-12-07 Kl: 23:07:50 | I kategori: Allmänt

Började onsdagen med att skritta min fina gula oj vad jag längtar efter att få klartecken till att börja rida. Ska på återbesök innan jul och då hoppas jag verkligen att ligamentet har läkt. Trodde inte att det skull ta så lång tid. Hon går på skritten 2 ggr per dag totalt 60 min och så skrittar jag henne uppsuttet också.
Efter det så blev det dressyrpass med Helios och Mackan.
Snabb lunch och sedan rullade stora ekipaget för träning hos Emelie Nyreröd vilket tog väldigt lång tid ca 1,40. Hem tog det 2 timmar då det var halt regnigt och så mörkt.
Men det var det värt både jag och Madde var väldigt nöjda med träningspassen men en lång dag blev det.
Gammelmannen för ett antal år sedan saknaden är fortfarande stor men så glad att jag har mina fina avkommor kvar!
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0