Smärta.....

Publicerat: 2016-04-12 Kl: 22:36:39 | I kategori: Allmänt

Ingen bra dag idag. Hoppträning för bästa Erik så laddad men kände att kroppen inte var helt ok eller rättare sagt min gamla nacke.
Redan i uppvärmningen kände jag att det här blir inte bra gjorde till och med ont att galoppera. Jag red i alla fall färdigt och min häst kändes fin men Helios fick gå ut i hagen igen det fick bli ett pass bara och det räckte kan jag säga.
Tur i oturen att man har världens bästa kiropraktor som lät mig komma akut och hon var inte nöjd med min kropp direkt fick låna en apparat så nu sitter jag med ström på musklerna och hoppas att det känns bättre imorgon.
Jag har till och med sovit på eftermiddagen vilket inte händer någonsin men idag så blev det så man blir otroligt trött av att ha ont.
Imorgon är en ny dag får se till att verkligen väga allt jag gör så att inte vågen väger över åt fel håll. Behöver kunna rida dressyr imorgon då vi ska till Segersta på torsdag igen.
Känns skönt att hästarna gått bra idag -lektionshästarna så "mina" hästar får vara imorgon. Vi har ju hästarna lite utdelade mellan oss så de jag rider ofta är Elton, Mickis o Helios. Dessa rider jag ett antal gånger per vecka sedan blir det ju flera men inte lika ofta.
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0