Många sysslor har han....

Publicerat: 2015-10-03 Kl: 22:35:58 | I kategori: Allmänt

Min Jocke kan det mesta och står ut med oss och alla hästarna dessutom -inte illa. Idag skulle han vara ledig på dagen med det blev en annorlunda dag. Iväg till skogen i alla fall med hunden som blev skadad.
Så slutade vattenpumpen att fungera så här stod vi med kurs ridelever i massor ingen toa som funkar inget vatten till alla hästar.
Så det var bara för honom att bege sig hemåt tur att han kan fixa även vattenpumpar laga mat sko hästar bygga och laga allt annat som går sönder.
Det är bara att konstatera att den mannen kan allt och lite till.
Imorgon är det dags att sätta upp inredning i sadelkammaren.
Själv har jag haft lektion, dressyrclinic privatlektion och hopp lektion samt tömkört mina damer bra jobb blev det de är lätt lärda. Demeter kommer ha lätt att piaffera så jag kommer nog att försöka lägga in ett pass i veckan med tömkörning.
Solen skiner om dagarna och gör livet lättare själv ser jag fram emot semester. Bara två månader kvar och sedan så bär det av!
Det blir vårt paradis och fristad igen = Ko Jum.
Vår finaste Uranos som kommer få vila lång tid
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0