Gym?

Publicerat: 2015-10-27 Kl: 19:42:24 | I kategori: Allmänt

Bra start på veckan känns det som :)
 
Igår han jag med 6 hästar, idag betydligt färre då mycket annat fanns på schemat. Pappa och jag började fundera på golvet i övre delen av sadelkammaren på sen em men han hade väldigt ont i kroppen (även om han inte säger det rakt ut så märks det ju så att säga) :/ och jag fick brådis till gymmet.
Känns som att jag börjar närma mig ngt av en rutin på träningen.. Målet är att jag ska dit 2ggr/vecka vilket varit lite si och så med mest pga min olycka/skada.
Tycker dock det är kul och motiverande med passen så tisdagar och onsdagar finns pass jag gillar och kan hinna med. 
Tror och hoppas att det ska ge mig fördelar och förbättring i ridningen och att jag ska orka arbetet bättre, längtar dock just nu till att kiropraktorn kommer hem från sin semester igen då jag fick känningar mellan skuldrorna ungefär samma dag som hon åkte..
 
Imorgon blir det full sprutt på morgon/fm då jag efter lunch ska till Ylva och ha träningar hela eftermiddagen!
 
 
 
Äntligen har jag lyckats publicera filmen på Seamie!!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0