Fotade idag!

Publicerat: 2015-10-21 Kl: 18:52:32 | I kategori: Allmänt

Blev ingen långlunch idag då Strängnäs Tidning var här och fotade hela familjen Holmqvist inför Idrottsgalan på lördag i Eskilstuna.
Vi blev en av tre med flest röster som då blir inbjudna till galan. På lördag får vi reda på hur det gick.
Tack alla som röstat!
Försökte piffa till mig inför fotograferingen men Sofia bara skrattade och försökte fixa till mig.......nu gäller det att se över garderoben vad det ska bli för klänning lång eller kort.
Idag har jag blivit ordentligt rastad i alla fall det krävs ju energi för att rida men ändå mer för att tömköra och tre hästar har jag jobbat på töm idag.
Samoa har vi ju helt enkelt inte hunnit med och det har inte känts som högsta prio att jobba henne när vi har stallet fullt med ponnyer att utbilda och skola in på ridskolan + alla våra egna.
Men nu är det dags oj vilken fin häst jag har hittat! Travade än mer nu dessutom ser hon ju otroligt maffig ut nu då hon lagt på sig i hull och inte längre ser ut som en sparv på tillväxt.
Ännu högre är hon också.
Mina ston fick varsitt pass på töm också och var så duktiga. Trampat båda två och Demeter har verkligen fattat hur man gör så kul.
Imorgon så är det dags för Mads träning!
Ann
Samoa när hon landade hos oss se om jag kan fixa några nya bilder
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0