Fin fina hästar

Publicerat: 2015-10-31 Kl: 19:19:35 | I kategori: Allmänt

Igår red jag Demeter på ridklubbens KM dock ej i KM klassen utan passade på att få starta Demeter i MSVB:4 jag kommer ju aldrig ut och tävla. Det var andra starten i klassen och det blev över 66 % kändes bra men det finns mycket mer att ta av på den hästen så det känns så kul att äntligen ha en häst som jag kan rida högre klasser igen det är ju ett tag sedan....
Idag var det hopp KM och det var jag med på jag och min kära pappa delade häst vi red Jaqueline båda två. Super kul och det blev en felfri ritt hinder mässigt men hon var sjukt taggad och het så det blev väl inte bästa rytmen.
Här kommer bilder på vår fantastiska belysning.
Jag har nu fått hjälp med att lägga in mina bilder i datorn av svärsonen Anders nästa steg blir att kunna vrida på bilden.....
Nu ska vi till slottspaviljongen och klubb fest samt prisutdelningar. Det blev en 3:e plats på Jaqueline efter Anna O på Bosson och Sofia som vann på Pommes.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0