Äntligen...

Publicerat: 2015-05-08 Kl: 22:56:19 | I kategori: Allmänt

Bra dag idag. Ridit bästa Bosson som är så kul att rida han har tyvärr fått stå åt sidan detta året men denna veckan har han fått två dressyrpass och riktigt fin. Han är nog den mest oliksidiga av våra hästar för våra elever. Men han har känts så fin bjudit bra in på båda tyglarna men det krävs att man är stadig.
Så var det ju tävlingsdags ikväll. Nu är vi färdigkvalade till MSVB jag o Helios! Samt placering i Eskilstuna. Extra kul att vi var två Anna på Werra åkte med i trailern och vi red på exakt samma procent och samma placering. 5:a blev vi båda två.
Helios kändes fin på framridningen fick inte till det helt på banan och red fel igen......men i det stora hela så var det inga missar men jag behöver verkligen tävla mera så att jag rider lika på tävling som träning.
Stort tack till Mads som peppade mig att åka iväg idag!
Ska nog se till att alltid få ett träningspass dagen före tävling för Mads.
Nu är jag trött!
God natt
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0