Julklappshoppning

Publicerat: 2015-12-18 Kl: 21:10:31 | I kategori: Allmänt

Ikväll har årets upplaga av Julklappshoppning ägt rum på Ekelund!! drygt 20 ekipage startade från 30cm till 1m och jag tror det var rekord i felfria ritter, hela 18st. Hade Fia byggt för lätt bana tro? 
De snygga rosetterna till felfria ritter! 😍
 
Vad vore Julklappshoppning utan gran?!
 
I övrigt en lite ovanlig dag, känns som ja knappt ridit på hela veckan 😓
Anna har åkt på nackspärr så vi har haft extra jobb med stora stallet igår och idag få hon ej kunnat jobba. Red en häst på fm, Lady, och sedan åkte jag och Fis till Eskilstuna så fort vi fått i oss lunch då en granne blivit allvarligt sjuk. Så ett besök på sjukhuset var ett måste, han blev så glad när vi dök upp. 
 
Väl hemma igen så skulle hästarna in m.m jag fixade julgranen tillsammans med Natalie. Hade mina två på skritten och red Badboy som skötte sig exemplariskt trots hinder, julgran och massa barn överallt i ridhuset. 
Tänk om mina var så coola 😅 
 
 
Kram Madde 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0