Smitta...

Publicerat: 2014-09-10 Kl: 23:13:00 | I kategori: Allmänt

Ja Madde har ju smittat mig o Jocke så halsen är ju inte ok. I morse kände jag mig bättre men efter ett par hästar så kände jag att inte ska träna på som vanligt. Svår av vägning är det allt när man inte är helt dålig utan bara lite krasslig.
Så det blir att ta det lite lugnt i morgon bitti. En tripp till affären för att handla till kursen i helgen - då kommer ICA gänget tillbaka. Ska bli kul!
Ska även försöka hinna med att tävla så det gäller att hålla sig på benen.
Sitter framför TV och det är ju valprogram känner i o f sig att det inte är så svårt att välja vad man ska rösta på har redan bestämt mig så förhoppningsvis kanske man hinner med att rösta i morgon också så att man slipper få till det på söndag när man har kurs.
 
Idag har lille vilden fått bak skor. Jocke fick slita hund då den här krabaten försökte sig på att bita hovslagaren. Men när hans bästa kompis ställdes bredvid - Aztor = as stor. De är verkligen roliga att titta på i hagen stora skäcken o lilla skäcken leker. Så när tryggheten var det så gick det bra!
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0