Klippning!

Publicerat: 2014-11-19 Kl: 17:32:00 | I kategori: Allmänt

 Lille Kirre blev ursöt! Hade väldigt gärna klippt hela sötnosen men känns ju lite onödigt.. 
Han var dessutom vädligt duktig att stå still och sköta sig :D
 
Calima rakade jag i måndags och hon rullade sig såklart så fort jag släppte henne ihagen..
 
Idag har jag även rakat Rangun och så Bosson - passade på då Tove vår veterinär var här och kunde ge lite "Trött och snäll" så han stod som ett ljus. Han har aldrig blivit klippt och han är ju rätt nervig så kändes bra, nästa gång kan jag säkert klippa ändå.
Listan men hästar att klippa krymper iaf inte direkt :S Aztor ser ut som en björn, likaså W-T. Palmir och Athos kan nog snart behöva klippas om, kanske även Gent och Jazza. Skulle även vilja klippa Karaat men både han och Aztor lär behöva något avslappnande innan! 
Nästa vecka ska jag dessutom iväg och klippa två hästar i ett annat stall..
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0