Uppladdning!

Publicerat: 2014-06-04 Kl: 21:36:28 | I kategori: Allmänt

Nu ska jag strax sova så jag är ordentligt utvilad imorgon!
Första hästen, Mille, startar 13'30 i PSG sedan är det Roccos tur först ut i LA:3 kl.15'10 och till sist Hera kl.16'12
 
Mads har ställt frågor/peppat mig idag så hoppas verkligen att jag kan få ett bra upplägg/tänk/känsla imorgon - fokus på MIG och MIN HÄST.
 
Fokus...
 

Lite trist att det blivit mycket strykningar då det var få starter redan innan = stressigt.. Hade varit trevligt att ha hästskötare som kan hjälpa till med vissa saker men man är ju rätt van att klara sig själv vid det här laget och dessutom är det ju på hemmaplan så det är bara o köra :)
Jag ska skriva en tydlig planering vid frukosten imorgon..
 
 
Wish me luck och håll alla tummar och tår är ni snälla :)
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0