Regnet det bara öser ner..

Publicerat: 2014-06-12 Kl: 17:24:41 | I kategori: Allmänt

Nu blir vallarna glada - REGN! De har sett mkt gula och brända ut sista dagarna - välbehövligt! MEN mindre kul med åska :/ Usch!
 
Det där att "Tänka efter före" hamnar ibland långt ner i minnet.. Alltid hästarna först. Pappa inte så nöjd när jag berättade att jag blivit trampad på båda hälsenorna när jag panikartat skulle få in de två sista hästarna i hagelstorm och åska. "- Men tänk om hästarna blivit grillade?" Pappa behövde inte fundera så många sekunder innan hans svar kom..
"- Hellre grillad häst än grillad/nertrampad dotter"
 
Han är så klok min far <3
 
Jaja kanske kommer jag ihåg detta till nästa gång..
 
Jag har iaf hunnit med en hel del idag! Rangun i gräshagen = glad totto! Han känns kanonfin :)
Hera fick värma upp i gräshagen och sedan gick vi in i ridhuset, satte lite mer tryck och red igenom LA:3 - superfin!
 
Hade sedan en privatlektion för vinnaren av stenplockartävlingen vid "Familjekvällen" som MaskUS anordnade den 31/5 här på Ekelund. Hanna fick rida Ronjah och det gick riktigt bra - kul när ungdomarna utvecklas :)
 
Har även ridit Magic & Shadde nu på em innan hällregnet kom farande. Nu ska jag dra på mig torra kläder och ha mina kvällsgrupper :)
Rangun <3
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0