Skön helg :)

Publicerat: 2014-12-02 Kl: 17:47:53 | I kategori: Allmänt

Vilken toppenhelg jag haft!!
 
I fredags hade jag middagsbjudning för min familj eftersom jag fyllde i lördags. Bra presenter till största del i form av bidrag till semester i början på nästa år. Tack!! 
Denna helg har jag även fått vara ledig både lördag och söndag (tusen tack för det familjen!) Senast jag lyckades få in fler än en dag var i augusti.
Så i lördags hade jag passat på att boka in den sminkning jag fick i present förra året, bättre sent än aldrig, Blev urnöjd med resultatet!! Så det gör jag gärna om ;P Bild finns på Instagram och Makeupstoreeskilstuna. Tyvärr hade jag ofixat hår...
 
Kvällen spenderades med en skock goda vänner - betydligt fler än jag vågat hoppas på dök upp och sedan blev det en sväng på stan. Tack Karin och Christina för Limousinen dit och hem!!
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0