Kallt, kallare, kallast..

Publicerat: 2014-12-27 Kl: 21:18:50 | I kategori: Allmänt

Hu!!! Nyss uppkliven ur ett varmt välbehövligt bad 😊
 
Både ja o mamma är galet kalla efter  drygt 6,5h lektioner var i ridhuset idag. Svinkallt!! 
Åhh vad man längtar till ett något varmare ridhus och arbetsklimat.. 
Dessutom har jag motionerat tre hästar, Mille joggade jag imorse innan första lektionen drog igång 8'30. Rangun red ja dressyr på vid lunchuppehållet o Calima tömkörde jag efter sista passet vid 17'30.. 
Imorgon blir det lite förre timmar då mamma har hoppkurs men några av de som var med idag stannat över natten o ska trimma dressyr även imorgon. Och eftersom det var lite lugnare imorgon så har jag lagt in en annan privatlektion på lunchpausen 😝 
Hoppas på mildare väder... 
 
Kram Madde 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0