Ännu en helg till ända och en ny vecka...

Publicerat: 2014-08-25 Kl: 23:13:56 | I kategori: Allmänt

En bild från invigningen 1999 jag på Gumman o Carina E på Challe som fortfarande lever på Gotland!
 
Helgen innebar fullt ös. en fantastisk fredagkväll med några vänner kräftor och min favorithobby. Stackars Jocke tröskade till ett på natten. Lördagen var det då dags för en fantastisk födelsedagsfest MRK fyller 20 år!
Den firades på Slottspaviljongen med en massa härliga människor. God mat och bra musik .Stig Boggie Band.
Ganska trött var man på söndagmorgon eller fm kanske man ska säga.
Idag hann jag med 4 hästar på fm - Demeter, Rocco, Elton o Uranos. Efter lunch så handlade det om städning av vårt kontor i stallet. Oj vad mycket skit vi slängt jag o Madde nu är det inte mycket kvar på kontoret hann ej färdigt så får ta ett tag imorgon igen.
Vår sadelkammare skötte Anna o Denise om så där vågade man knappt gå in det var så rent med skurat golv och allt rent.
Imorgon bitti kommer Erik för höstens första hoppträning. Just nu är jag inte så taggad brukar inte ´vara det när jag inte hoppat på länge. Har ej hoppat ett hinder sedan vårt hoppmeeting i juni.....och hoppning är ju färskvara brukar jag säga. När man väl kommit igång så brukar hoppsuget komma......
Ska även hinna med privatlektion på eftermiddagen och några andra hästar så det blir pressat schema.
Hm bilden kom inte rätt men detta är från invigningen av ridhuset 1999. Härlig bild på Sofia o Polly!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0