"Stel nacke"

Publicerat: 2014-04-18 Kl: 06:58:03 | I kategori: Allmänt

Under våra familjesemestrar i Thailand har vi många gånger stött på en äldre herre som pappa döpte till  "Stel nacke" just för att han verkade vara stelopererad och inte kunde vrida huvudet utan att vrida kroppen. .
 
Jag känner mig lite som honom tror ja.. Han har kanske iof inte ont.. Trodde att det skulle bli bättre efter mitt kiropraktor besök i torsdags och visst jag är betydligt mer rörlig - jag kan vrida på huvudet bakåt utan problem.  Jag kommer bättre tillbaka med axlarna o får en bättre position i sadeln 
Nu kommer ett MEN det gör till och från fortfarande ont, särskilt när jag sitter eller ligger. På morgonen när ja vaknar så känns det som att man landat på huvudet kvällen innan o kotorna är ihoptryckta :/
 
Det blir ju iaf bättre när ja rör på mig under dagen så att röra sig brukar vara bra för det mesta. Känns trist att det inte vill ge med sig bara..
 
Nu är det dags för morgonfording av hästarna ♥
Sedan mockning,  utsläpp,  mer mockning,  3 privatlektioner, lunch, hoppning osv osv..
 
Trevlig fredag allesammans! 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0