Lina

Publicerat: 2014-04-22 Kl: 20:34:36 | I kategori: Allmänt

Vilken tjej alltså!!
 
Hade man åtminstonde en elev vars vilja och engagemang var hälften av hennes hade man varit överlycklig..
Jag pratar om Lina Dolk
Henne blogg har jag följt sedan i höstas tror jag ungefär, ni minns kanske att hon var snäll och lånade ut sina stövlar till mig vid en tävling där jag min klant åkt ifrån mina.
 
 
Så definitivt ett blogg-tips för er som vill följa en satsande hästtjej med stort "H". Som går upp tidiga mornar och aldrig verkar tappa sugen på att lägga så mycket tid och energi på denna sport. För Lina vill bli bäst, hon vet vad som krävs och hon gör det!
Att lyckas kombinera gymnasie med flera hästar att rida och sköta, stora tävlingar osv är inte helt enkelt.
 
Så in och inspireras  - Linas blogg  
 
Kram Madde
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilka fina ord! Vad glad jag blev att läsa detta.
Tusen tack! Och jag tycker allt att ni kämpar minst lika mycket med eran verksamhet :)

2014-04-22 @ 22:04:06
URL: http://www.liinadolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0