Snygging!

Publicerat: 2013-09-25 Kl: 21:28:34 | I kategori: Allmänt

 
Lite bilder ifrån tävling på Segersta i början av juni..
 
Framridning..
 
 
 


 

Mmm regn :/
 
 
 
 
Denna stjärna går förövrigt mkt bra just nu! Lite synd att det inte blev tävling för hans del i söndags men vi var verkligen inte "på samma våglängd" dagarna innan eftersom han sparkade på sig och jag inte red på 6-7 dagar. Tre dagar räckte inte till för att komma i fas för en tävlingsstart - inte i MsvC, och att byta till LA ville jag inte då denna gick på utebanan där jag helst inte ville starta. Framförallt inte om han nu inte var helt med mig eftersom vi hade stora problem där i sommras. Dåliga resultat har vi nog med - nu är det träning och reslutat på tävling som gäller för denna gosse!
 
Kram M
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0