Fredag och en vecka kvar..

Publicerat: 2013-01-11 Kl: 21:34:46 | I kategori: Allmänt

Go' kväll gott folk!
 
Sitter i soffan lyssnar på Anders som förklarar sina stora planer med lägenhetsrenoveringen för vår goda vän och målare Kim.. Hehe.. Tror jag flyttar hem till mamma och pappa när kaoset drar igång om några månader! ;P
 
Imorgon drar syster till soolen och Thailand! Vi ses där om drygt en vecka då jag och Anders flyger på fredag..
 
Jag & syster för typ ett år sedan i Kamala..
 
Var det ingen som kände igen Don Negro "Svarten" på gårdagens bildinlägg???!
 
Idag har jag ridit två hästar, tömkört en och haft en privatlektion. Red iof Charlottes pålle Jacquline som går som skolhäst hos oss en kort stund då hon ville ha upp mig för att få tag på v.tygeln. Charlotte har ju inte så mycket vikt att sätta emot när hon vill iväg :) Blev förvånad över hur fin hon än då var men absolut ingen häst jag skulle vilja rida varje dag - för mycket "hopp" skalle och nerv för att passa min dressyrmuppiga sida :P

 Imorgon blir det lite sovmorgon då jag börjar min första privatlektion kl.9'45. Sedan följer mockning, ytterligare en privatlektion samt rida lite hästar och på em ska jag skruva hängare i den nya skåpen och ev måla lite så inackorderingarna kan flytta in sina saker i de nya skåpen :)
 
Kram Madde
 
Kommentarer
Postat av: carina o

Jag kommer ihåg honom- vad smäcker han ser ut!

2013-01-11 @ 22:33:16
Postat av: srcryttarna.se

hejhej!

Fin blogg!

Bloglovin byte eller bloggbyte ? ;)

KramKram!

2013-01-11 @ 22:34:27
URL: http://srcryttarna.se/
Postat av: Christina

Sett på tok förlite bilder på honom för att jag ska känna igen honom :/

2013-01-12 @ 00:57:22
Postat av: Kaffehörnan

Vad fin bild på er. Trevlig resa

2013-01-12 @ 04:18:25
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Ann

Finaste Svarten kan sakna honom ibland kul var han att hoppa också

2013-01-12 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0