Matdag idag!

Publicerat: 2013-02-08 Kl: 22:42:25 | I kategori: Allmänt

Idagharjag frossat  i mat som är en av mina passioner. Efter att ha ridit några hästar på morgonen så blev det färd in till Strängnäs där jag åt lunch på Campus trerättersmeny räksallad i tunnbrödskorg, lax, och smarrig dessert som jag redan glömt namnet på men det var en fantastisk god körsbärssås till.
Möte sedan på näringslivskontoret lite shopping i Strängnäs och sedan hem till en ny tre rättersmiddag:
örtgartinerad hummer, lax (igen), samt avsluatde med fransk chokladtårta!
Imorgon lunch bär det av till Stockholm då jag ska på konferens till Tallin.
Idrottsforum där jag deltar som representant från ridsporten och vår distriktsstyrelse tillsammans med vår ordförande ska bli kul. Hoppas på bra väder......åter i Stockholm måndagmorgon.
Får bli en matbild från Thailand hemma tar jag aldrig kort på maten
Godnatt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0