Måndag

Publicerat: 2013-02-18 Kl: 21:44:47 | I kategori: Allmänt

Då var veckan igång..
 
Har inte fått alltför mycket gjort idag känns det som :/
Lite skötsel av Melete på morgonen, fäller vinterpäls så det blev typ en halv ponny på golvet. Red Thaleia i ridhuset och så stallfix innan lunch. På lunchen fixade jag annonser till nästa nummer av Ridsport som kommer ut nästa vecka, han tömköra Rocco en kort stund innan insläpp av hästar och sedan en privatlektion innan min 17-18 grupp.
 
Inte helt kul att tömköra honom när pappa höll på att ösa snö på taket :/
 
Det blir inte nån årsdebut på tävlingsbanan för mig på torsdag heller, Rangun känns inte som han gjorde innan jul så jag har fått tid hos Axel på måndag för en vet.check - kl.8 på morgonen (!) Crap! Kommer få åka svintidigt för att inte fastna i alla köer osv..
 
Så årsdebut blir med tre hästar på söndag, Rocco, Thaleia (om hon skärper till sig) och sötaste Elton såklart. Han var kanonfin när jag red honom i fredags men har inte hunnit rida sedan dess så nu blir det lite mer jobb för honom i veckan.
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0