Ganska amazing :)

Publicerat: 2013-02-07 Kl: 21:29:00 | I kategori: Allmänt

Fick nyss syn på en länk på fb till denna film jag delar nedan..
 
 
 
Observera att jag EJ anser att man ska rida utan hjälm som hon gör här, denna film visar dock på att hon egentligen inte använder sin hjälm mer än på tävling vilket känns som lite dubbelmoral kan jag tycka. Hon var ändå en av de första att bära hjälm vid stora tävlingar och detta visar ju att hon troligtvis aldrig bär hjälm vid träning..
 
Isabell är iaf en fantastisk ryttare och det är ju helt sjukt att se henne rida runt utan sadel och träns i sån jäkla balans. Det där är endå en häst med mycket gång då han  varit en av världens bästa dressyrhästar för några år sedan. Hon sitter ju som ett "smäck" som man så fint brukar säga - det du Carina Ottoson ;P hehe..
kunde inte låta bli!
 
 
M
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha!!-där ligger man i lä eller rättare jag ligger i backen /avskumpad!! Hmmm frågan är ridbyxor skodda med silikonpluppar som ger klistergrepp men då kan jag fortfarande luta mig framåt hmmm.....
Jättekram!

2013-02-07 @ 21:50:52
Postat av: Anonym

Anonym det är förstås jag - Carina Ottoson !!!

2013-02-07 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0