Bildtajm!!!

Publicerat: 2013-02-28 Kl: 22:26:23 | I kategori: Allmänt

Äntligen ska det bjudas på bilder!! Jag fick sno med mig kameran idag o har nu lagt över alla på mitt minne, måste nog sortera lite också.. Gaahh vad jobbigt!
 
Nu blir det litet smakprov och så kommer fler efter hand..
 
Sjukt läcker fyraåring!!
 
Sötaste Elton!
 
Mamma & Demeter
 
Bästa Rocco!
 
Idag har det varit lite upp och ned.. Red Thaleia på morgonen - kanonfin! Kan vara så att det föll ned några poletter hos den lilla damen vid sin tävlingsdebut. Superkul och fin häst att jobba med iaf!
Jimmy Inserte kom kl.10 och kikade på sadlarna till - Rocco, Thaleia, Hera, Poseidon, Pommes och Mille. Sofia var i behov av en hoppsadel till Mille då den hon har inte är helt optimal. Mor och far drog på olika ärenden och lunch med farmor så jag fixade lunch till mig och syster. På em/kväll sedan hade jag tre lektioner, två privat och så min barngrupp :)
 
Imorgon blir det återigen en tripp på den eländiga vägen till Wisbohammar med Rocco på förmiddagen då jag har tid hos Nina kl.9'45. Efter lunch har vi ett troligtvis spännande möte inför sommaren och så ska det hinnas med att rida och en lektion på em.
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0